sobota, 25 września 2010

Harlem Globetrotters w Polsce

harlem globetrotters w Polsce

Opinie po występach Harlem Globetrotters:

Nie widziałem Harlem Globetrotters wykonać, ponieważ byłem dzieckiem, a wiele z oryginałem obecnie na emeryturze, mam wątpliwość, jak zespół może iść na wykonywaniu w ten sam sposób tak się stało. harlem globetrotters gdańsk

Po zdobyciu zobaczyć je wykonać drugiej w nocy, myślę, że są tak dobre, jak nigdy dotąd.

Rzeczy lubię o Globetrotters jest fakt, że nawet wiedzieć, że gra jest stała, wciąż udaje się utrzymać interesujący. Klaunów zespół wokół całej, uważając, aby tłum rozrywkę, a jednocześnie czynią wystarczających goofy błędów utrzymanie drużyny w nim aż do samego końca. harlem globetrotters warszawa
Tym, co naprawdę wygrał mnie na to, jak tłum był zaangażowany w grę z samym czubku otwarcia się. Czy to wiadro z konfetti lub po prostu szansę, by zobaczyć grę z bliska, to było warte godzinę lub na dysku trybunach. harlem globetrotters poznań

Myślę, że najlepsza część wieczoru był pod koniec gry, gdy Globetrotters wziął czas, aby dziecko z widowni i go zastrzelić koszu. To z pewnością będzie moment, że dziecko będzie pamiętał za jakiś czas. Wiem, że mam jakby mnie. harlem globetrotters łódź

Jeśli masz szansę, zabrać rodzinę do gry Harlem Globetrotters. To będzie doświadczenie będą mieli wszyscy. harlem globetrotters włocławek


Bilety na występy Harlem Globetrotters
Bilety na występy Harlem Globetrotters


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.