sobota, 25 września 2010

Co za granicą pisze się o koncercie Lady Gaga

W miniony czwartek miałem co nazywam szczęście na koncert tego lata najnowszych tour-Monster's Ball Lady Gaga Tour. Jakie doświadczenie! Nie jestem zazwyczaj typu, aby przejść do wielkich pokazów arena, ale kiedy nadarzyła się okazja Wiedziałem, że muszę go złapać. Czy lubisz swoją muzykę, czy nie, trzeba przyznać, Gaga jest jedną z najbardziej unikalnych wykonawców pojawiać się w ostatnim dziesięcioleciu. Lady Gaga w Polsce

Zespół otwarcie, Semi-Precious Weapons, pozostawia wiele do życzenia. Zasadniczo są one Scissor Sisters bez falsetem. Zrobili dobrą robotę revving tłum, co najmniej. bilety na koncerty

Gaga show scenie jest ogromny i jak over-the-top, jak można by oczekiwać. Koncert opowiada Gaga i jej przyjaciele próbują dostać się do Monster Ball. Po pierwsze ich samochód psuje się, a następnie metrem spadnie im w tajemniczym miejscu, w którym twister następnie odbiera je i odrzuca je w ciemnym lesie, gdzie w końcu spotyka Gaga i niszczy gigantyczny potwór. Wszystko to wraz z opracowania zbiorów, rekwizyty i kostiumy. Każdy mały segment jest przerywane 02:58 piosenek. Występy były mocno coreographed z co najmniej dziesięć tancerze towarzyszący Gaga. Ona najczęściej śpiewała razem z nagrania, które nie były zadowalające, ale kiedy nie było oczywiste, śpiewać, i że dziewczyna ma piekła głosu. bilety na koncert lady gaga

W odniesieniu do wykazu dotyczy, wszystkie jej single radiowe tam z wyjątkiem jej ostatni "Eh Eh (Nothing Else I Can Say)", ale zajęło chwilę, aby się do nich dostać. Ona naprawdę celu jej wykonania na prawdziwych fanów, którzy znają wszystkie piosenki, a nie na odwrót, które uważam za godne podziwu. O połowie show tancerzy i zespół opuścił Gaga z nią sam na fortepianie, a ona dała niesamowity spektakl "Speechless", jak również youtube hit "Ty i ja" To okazało się Buzzkill na kilka osób ze mną, ale myślałem, że zarówno utwory prezentowane naprawdę jej talentu. Bis był porywający wykonanie "Bad Romance", które nawet najbardziej irytuje rodziców na nogi.

Mój jedyny zarzut, że Gaga ma trochę preachy między utworami. Było wiele "żyć swoim życiem i kochać siebie" Dyskusja typu, a po chwili zrobiło się niepotrzebne i nudne. Podczas, gdy ona nie powiedział kilka anegdot, naprawdę mógłby żyć bez reszty. Jestem pewien jednak, że rozmowa to wszystko dla dobra 15-i-pod wentylatory, które składa się co najmniej 75% publiczności.

Kiedy to wszystko było powiedziane i zrobione, Opuściłam arena jak jeden z tych 15-latków, po prostu widać niesamowitą wydajność z wykonawcą wyjątkowy i utalentowanych. Moje drogie nosa miejsce okazało się być dobrze wydane pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.