Moscow City Ballet jest błędna. O ile widzę, to rzadko, jeśli w ogóle występuje w Moskwie i żaden z jej grad tancerzy główny z miasta Russias kapitału. Bardziej odpowiednia nazwa może być Hochhausers Victor Ballets Russes de Grande Bretagne!
Hochhausers skutecznie wykorzystał Moscow City Ballet na rogu rynku wywoływanych przez popularnego przekonania, że brytyjski Rosyjski balet jest nierozerwalnie najlepsze, związane z faktem, że (poza kurs "Dziadek do orzechów lub dwa w grudniu) prowincji teatrach na Wyspach Brytyjskich rzadko się, aby zobaczyć dobrze wykształceni baletu klasycznego. Skuteczność tego przedsięwzięcia może być oceniana przez fakty, że jest to 14 kolejnych rocznych tour MCB przedstawiony przez Victor Hochauser, że rozmiar i czas trwania wycieczki wydaje się wzrostu z roku na rok, z których wszystkie oznacza, że od łącznie ponad 1800 przedstawień podała firma, ponieważ został założony w 1988 roku, prawie 1400 - ponad 75% - były w Wielkiej Brytanii! bilety na moscow city ballet
Jak sami organizatorzy, MCB jest bardzo firmą rodzinną. To jest nadal prowadzony jest przez jej założyciela, Victor Smirnov-Golovanov, który wystąpił z Teatru Wielkiego od 20 lat, dochodząc do rangi solisty (i partnerstwa Bessmertnova w Romeo & Juliet). Kiedy jego dzień tańca było ponad roku został szefem Ballet-Master z Odessa państwa Ballet przez kolejne 20 lat i jest na dobrej drodze do osiągnięcia tego samego wynik jako dyrektor artystyczny, Moscow City Ballet. Jego żona Ludmiła Nerubashenko jest Companys główny Ballet Mistress i bez wątpienia dobrze przygotowana do przejęcia, gdy Victor decyduje się na to dzień, mam nadzieję, że zanim on taktowany się jego trzech lat wynik w tańcu!
To spektakl o Sleeping Beauty potwierdziła moje wcześniejsze twierdzenie, że firma ma również w wywiązuje się ze swych założycieli ideałów wniesienia baletu klasycznego do publicznej szerokie i często nowe, balet trwa. Spektakle są całkowicie regulowane przez konwencjonalne granice choreograficzne integralności i zdyscyplinowany standard wydajności w całej firmie, ale w szczególności wynikających z podstawy silnej corps de ballet.
Przed przystąpieniem do badania wpływu tego konkretnego działania, to jest zbawienna kontemplować wiele tancerz w stałe touring spółki. MCB ma siedem głównych tancerzy i dwóch solistów, którzy będą się bawić głównych ról w repertuarze tej trasie: jako przykład, sześć z dziewięciu mieli obowiązki w tym spektaklu. Wanna jest trzecim meczu 22-stop trasie koncertowej, która waha się od Truro do Lowestoft; z Billingham do całej Jersey Opera House.
Zwiedzanie Wielkiej Brytanii przerwy przez większość grudnia i stycznia, w czasie których nie są w spoczynku, ale na czarno z Hochhausers do gniazda w 24 występy Romeo i Julia i Don Q Polska i Litwa. Oni zapakować w Buxton w dniu 4 grudnia i tańca w Poznaniu trzy dni później. Są nawet tańce (w miejscu zwanym Gdynia) na Boże Narodzenie! Do czasu zakończenia swojej brytyjskiej trasy w Ipswich w dniu 5 marca 2005 r. Sądzę, że każdy główny będzie tańczył 66 razy w 37 różnych miejscach w ciągu 136 dni, 37, które zostały wydane na roadand Ill pozostawić na oszacowanie liczby przebytych mil! Kiedy zakończy się w Wielkiej Brytanii, wkrótce znowu w Portugalii!
Potem jest cała kwestia wymiarów etapie. Theatre Royal Bath jest jednym z najpiękniejszych teatrów sobie wyobrazić, ale ma notorycznie małe sceny. Tak jak parafialnych porównaniu do Londynu, to jest o trzy czwarte wielkości etapie Linbury, na które poprzedniego wieczoru, Sir Anthony Dowell stwierdziła, że nie było wystarczających pokój (z fortepianu na scenie), aby wygodnie próby pas de deux. Trzy czwarte miejsce to było jednak zupełnie wystarczające dla Moscow City Ballet się 36 tancerzy jednocześnie bez żadnych widocznych stłuczki lub wycieków.
W tych warunkach trudno się dziwić, że istnieje wiele nowych twarzy w Spółce od ostatni raz widziałem ich, także w Bath niemal dokładnie dwa lata temu. Zarówno główne role były wykonywane przez tancerzy z miasta Baszkirii Ufa (co jest, oczywiście, gdzie Nureyev najpierw nauczył się tańczyć). Jako Prince Florimund, Michaił Michajłow (bardzo niedawno rekrutacji do firmy) miał elegancki techniki z wielkim uniesieniem we wszystkich jego skoki, szczególnie wielkiego jetés które osiągnęły że wynika wysiłku zawiesić na szczyt prowadzi nogi wynurzania.
Princess Aurora był inny Tatar, Tatiana Krasnova, niezwykle wysoki, rudy i bardzo smukły baleriny, który (a ja przepraszam, jeśli jest niedobry) wydawało się raczej bardziej dojrzały niż jej 28 lat. Jej taniec był bardzo dojrzały: poniżej podanej, ale doskonale zdyscyplinowani. Wpływ był taki, że wydawało się zupełnie out-of-miejsce na scenie urodziny, ale wraz z Michajłow, miała się doskonale tempie dostarczyć bardzo przyjemny grand pas de deux, który zachwycił publiczność odpowiednio na koniec. 23-letni Gulnar Pani Sarsenova (z Ałma-Acie, największe miasto w Kazachstanie) był bardzo uroczy, jak bardzo opanowany i spokojny Wróżka Bzu.
Corps de balet mieszkał aż do wymagających oczekiwań określonych przez Companys dyrektora, a każdy tancerz (za pomocą okolicznościowe dół zależy rzut oka) udało się znaleźć własne miejsce na zatłoczonych etapie meldunku w schematy zdyscyplinowany i pięknie. Wśród solistów, byłem szczególnie podjętych przez Tatiana Khromova, który wydawał się być stale obecny, ale był bardzo odczuwalny dla jej wdzięku poprawności w pas de quatre (w tym przykro mi to powiedzieć, że jeden z pozostałych tancerzy było dość straszne, by tego stopnia, że mogę tylko przypuszczać, że zajmował się bez prób część). Nariman Bekzhanov miał prawo prezentacji dla Bluebird, ale nie w aspekcie rufie testów technicznych określonych przez roli: Evgenia Bespalova był z pewnością lepiej jako Księżniczka Florine. Bajki solówki naprawdę testowany Companys głębokości, stopniowo poprawia się jakość jak wróżki rozwijał się przez cnoty, zakończone bardzo dobrze piosenki i tańce temperament przez Tatiana Kartouchina (także później, bardzo ściągam kot biały) i Ekaterina Salimova.
W odniesieniu do tańca, uroczy jest często termin zamierza nieco lekceważąco, a nawet obraźliwe kontekście. W stosunkowo ładniejszy i bardziej odpowiednie sensie, Moscow City Ballet jest uroczy i właściwe w bardzo tradycyjne podejście Rosji do klasyki. Hochhausers uznał tę możliwość na bardzo wczesnym etapie życia i Companys pewnością wykorzystać Smirnov-Golovanovs niewątpliwe zdolności do przyciągania wybitnych tancerzy z wielu instytutów choreograficzny na całym świecie ex-komunistycznych. W rezultacie, stworzyli i nadal obecny, co w efekcie anglo-rosyjskie przedsiębiorstwo, które od czasu do czasu wycieczki w innym miejscu.
moscow city ballet w polsce
Czy porównawczej przybysz lub baletoman długo-in-the-zębów, zwłaszcza takiego, pozbawione normalnej dawki tańca, jest to firma warta wieczorem lub dwa czasu anyones. Więc jeśli mieszkasz w Bournemouth, Truro, Cambridge, Lowestoft, Canterbury, Halifax, Hackney, Billingham, Buxton, Cheltenham, Nottingham, Harrogate, St Hellier, Dorking, Wycombe, Stoke, Richmond, Leicester, Ipswich, Warszawie, Wilnie czy nawet Gdyni , wszystko co musisz zrobić, to czekać, ponieważ są one wkrótce zbliża się do teatru w pobliżu.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.